• (iOS) Cooking Crush - بازی آشپزی پول را باز کنید

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Crush - بازی آشپزی ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Crush - بازی آشپزی IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ پول را باز کنید ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Crush - بازی آشپزی 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    همه چیز خوب بود اما من به میخانه نمکی در سطح 20 رفتم. من 5 برابر سطح بازی کردم اما هنوز کلید ادامه بازی را به من نمی دهد. خیلی خسته کننده است.

    Cooking Crush - cooking games Arcade eut

    این باز 1 ستاره می شه خیلی خیلی بد باید تو یک مرحله 3 بار بازی کنی

    آنها تقلب می کنند! به محض شروع پخت و پز، زمانی که 25 مشتری برای تغذیه دارید، تایمر از ساعت 5 شروع می شود. من از این بازی گذشته ام آنها فقط از شما می خواهند که پول بیشتری خرج کنید!

    ب د خ ی ل ی ب د

    Cooking Crush - kuharske igre Arkadne igre him

    بازی عالیه⭐⭐⭐

    بچه ها نصب نکنید چون از مرحله9 یه هو میره مرحله3 خیلی چرط طوری یه


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :